lördag

Idag var det jag som låg och väntade på att tösen skulle vakna. Får inte riktigt ro i kroppen då man vet att hon kommer vakna upp när som helst. Vid 8 vakna hon av en mardröm så vi låg och gosade en stund innan vi klev upp och nu är frukosten intagen. Gumman sitter i gåstolen och har fastnat i reklamen på tv. Direkt reklamen kommer är blicken fort på teven. 😜

Fredagen var bra från början till slut. 
Matilda och Freddy kom förbi en sväng medan pojkarna var på klubben så Elisabeth fick sig en polare att leka med. 😊
Är så Sött när det pratar och leker, Elisabeth kollar som mest bara på med stora ögon när Freddy springer omkring.😄 ?😄😄😄😄😄😄😄
Alltid lika trevligt med en pratstund med fina Människor. 💕
Tösen somnade så fort jag la ner henne men gårdagen var ju fylld med lite äventyr och nya saker att se var förståligt att hon va trött.

Mot kvällen blev det mys framför american horror story. Lyckades se 3 avsnitt innan ögonlocken blev för tunga. 
Men det är så otroligt bra serie, sådär lagom skrämande. 😝

Idag har jag Ingen aning vad som händer, Marcus ska mest troligt skruva i chevan då han får panik att ta fram den så fort lite asfalt kommer fram. Jag och gumman får väl roa oss med en promenad i det fina vädret. 
Vi ska ut på klubben snart så får hundarna springa av sig medan jag och gumman åker pulka. 😊 
Ute ska vi då vara idag. 

Sen ikväll har jag aning vad vi ska hitta på men det är ju bara morgon än så något lär vi väl hitta på. 😉

Nu ska jag klä hjärtat och mig själv så Vi är redo för denna dag. 

Ha en fin lördag. ☺




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0