känns som måndag!!

Jag är lika slö och trött som man måndagar brukar vara så känns verkligen som det är måndag. Tack och lov är det tisdag så veckan lär väl inge gå allt för sakta. 😊 

Helgen gick ju fort som vanligt blev ut en tur med skotern i lördags men lederna här är ju hemska så blev bara en kort tur. Men på den svängen somnade gumman och sov några timmar då vi kom hem. Resten av helgen blev det enbart mys till lite serier och nya beck. Älskar helgerna nu när man fått barn att bara vara Hemma med familjen är så underbart härligt. 😄
I söndags kom min kusin förbi hos mamma så vi for dit så hon skulle få träffa Elisabeth. Hon har två döttrar som gumman tyckte var väldigt roliga att titta på medan de drog fram alla leksaker. 😃 
Hon verkligen skiner upp då det finns andra barn i hennes närhet.

Igår var vi återigen på församlingshemmet denna gången hade vi en liten utbildning i HLR på små barn. Jävligt skönt att man nu vet lite mer om det. 
Hoppas verkligen man Inte behöver göra det på henne.😨
Efter lite bus så traskade vi hem och medan gumman sov tog jag mig en liten vila. Vädret blev ju kast och återigen känns det som man Är i mitten på vintern. Kändes inte alls roligt att måsta ut och skotta idag och gården är redan fullproppad med snöhögar så Rymma mer snö Blir ju spännande. 
Men ska he mig ut på en promenad först då gumman nog vill sova en liten stund. 
Bara hoppss de plogat så man slipper skotta sig fram och Aragon inte Behöver bli en snöboll då det brukar fastna massa snö då det kommit blöt snö. 

Annars idag har vi Inget inplanerat så Blir nog en Dag hemma med lite stökande i hemmet. 
Får se om man her sig ut en sväng till i eftermiddag då det verkar ska bli fint väder då. 

Nu är det bara klä sig och he sig ut Innan latheten tar över.

Ha en fin dag. 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0