guppeligupp

Kom för en stund sen hem från församlingshemmet där vi idag gjort fot och handavtryck på en tavla. :-) Blev jävligt nöjd med resultatet och gick fint på första försöket då de små liven har väldigt svårt för att hålla stila händer & fötter. Dansa och sjungit har vi också hunnit med vilket tösen älskar så just nu går man och nynnar på alla låtar som sätter sig i huvudet.

Måndag igen och helgen har inte varit nå märkvärdig. Marcus kom hem halv 10 på lördagskvällen så vi hann som bara träffa han en stund innan tösen blev övertrött och grinig så vi fick skynda oss till mamma för att sova. Va ju som sagt hundvakt till Figo och Svante. 
Sovmorgon fick jag till 9 igår så vi steg upp och drog iväg en sväng ut med vovvarna i strålande solsken. 🌞 
Resten av dagen var vi mest bara hemma. Vi hann med en liten middag med frans och Matilda sen blev det hem för mys framför teven. 
Blev även ett mobil byte igår då min iphone valde att leva sitt eget liv, krånglat har den gjort sen en vecka tillbaka och igår ville den inte alls som jag, nu är det Sony som gäller. 
Tack och lov köpte ju Marcus sonyn redan i somras då han Tyckte jag kunde ge upp Apple redan då men jag tyckte de var onödigt att byta mobil då ände min iphone funkade bra så är otroligt glad nu att älskling köpte denna. ;-) Nöjd med den är jag också så känns skönt med en större plus mycket bättre mobil. 

Annars idag har vi inte gjort så mycket, Kändes som måndagen började lite segt, blev bara irriterad på små saker men ändrades fort då vi fick träffa mammorna och deras goa barn så.humöret blev genast mycket bättre. 
Efter församlingshemmet blev det in på Konsum för att handla till Veckans mat så de är gjort. Men idag har vi turen att bli bjuden på middag hos syrran så skönt att slippa laga mat ibland. ;-) 

Nu måste jag göra Mig nå kaffe innan Jag somnar, tösen slocknade påvägen hem så jag tänkte vara lat tills hon vaknar upp. :-) 

Hoppas eran dag varit bra. 
Hade 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0