Granudden

Denna måndag har spenderats i granudden med mami. Vi traskade iväg till Pjesker för att se isbanan de fixat upp där det körs sportbilar för fullt sen ville mamma visa mig skolan som de rustat upp. 😊 
Lite häftigt att det fixat allt de i lilla Pjesker och från våran holme borde det synas ganska bra när det körs.. 

Blev nästan 2 timmars traskande fram och tillbaka. Är så otroligt mysigt att vara i granudden och det blir ju som lättare att vara där nu också.. Känns mer rätt och inte konstigt. Fast tomt är det när man kliver in i Huset och inte möter en glad mormor som ger en den varmaste kramen.. 💕 
Måste försöka spendera mer tid där. 

Vi kom hem vid 5 tiden så har varit en toppen dag med en återigen solig dag. 😊 
Är röd som en tomat och jävligt trött. Blir en tidig kväll ska se nå avsnitt av vampire diaries innan. Tösen sover sött sen en timme tillbaka så har donat på lite här hemma så känns skönt att kunna sitta och varva ner lite. Marcus är som vanligt och skruvar. 😊 

Fick även ett väldigt efterlängtat brev idag från tandläkaren. Dock blir det tydligen en större operation eftersom det ska göras i Piteå så Blev lite smått chockad eftersom de sa det kunde ta bort visdomstanden här. Tack och lov är det efter påsk, lär ju få äta flytande i några dagar och de vill man ju inte göra under påsken.
Ska bli så.otroligt skönt att få bort tandjäveln då den Återigen Gör jävligt ont..
Men samtidigt längtar jag inte eftersom jag hatar att dra tänder och jävla massa slangar i käften men jag har ungefär en månad på mig att förbereda mig.. 😜

Nae bara lägga ner mobilen och glo på teven. 

Hade. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0