Fredag

Fredagen börjar lida mot sitt slut och vi har hunnit med att vara ute en stund, lunch med mamma och stökat på hära hemma. 😊 Har varit full fart i gumman nästan hela dagen så mycket sömn har hon inte fått sig så får se om hon somnar fort ikväll.  Ett strålande humör har hon också varit på idag, mycke skratt & tjoande från go ungen. 💕
Nu ikväll har vi hunnit vara med pappan en stund innan han drog vidare för att skruva som han lär göra hela lördag också då det är ett motorbyte som ska göras. Förhoppningsvis får vi njuta av hans närvaro på söndag. 

Vädret har ju varit helt underbart idag så  vi har tagit oss några promenader med vovvarna och sparkturen igår var helt underbar den också så fick bli en till på kvällen var ju jävligt fint sparkföre så gick otroligt lätt. Är så mysigt att vara på isen då  testförarna sladdar och har sig utmed skoterleden. 😄 
Älskar denna årstid särskilt då man har en stekande sol på sig.

Annars har vi väl inte gjort så mycket mer denna dag. Då tösen somnat ska jag se lite serier och bara må tills jag inte orkar hålla mig vaken längre. 

Nu ska jag mysa med gumman innan hon ska sova. 


Våran älskade hårding. 💜




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0