fredag

Bara intala sig att tösen kommer att vakna 7 hedanefter och inte 8 eller längre för den delen. Skulle de hända så lär det bli väldigt få gånger så Hejdå sova till 11. :'( 
Kl 7 slog hon upp ögonen imorse och började prata på, lyfte upp henne till mig ihopp om att hon skulle somna om, icke de.!!
Men vi hinner med så mycket mera om dagarna som långpromenad i det underbara vädret nu på förmiddagen . Blev 1 timma & 30mins promenad idag med en liten handling på de. Tog hundarna till maskin & fritid för att dumpa de i bilen, var inte riktigt planen men Marcus skulle ändå iväg på lunch så då kunde jag gå vidare och handla. Vägrar lämna de utanför affären. 
Blev alla flugor i en smäll typ då jag hade tänkt handla någon gång på eftermiddagen. 

Älskar mig själv då jag får motivation till att gå längre promenader om dagarna för det är ju faktiskt otroligt härligt. Tösen älskar att vara i vagnen och titta på hundarna och allt annat så hon är väldigt nöjd vilket gör det mycket lättare att fara ut på någon timmes promenad. 
Då vi gick hemåt från Konsum gjorde hon pruttljud nästan hela vägen. Hon hann somna innan vi var hemma Men det är så roande att gå och lyssna på henne samtidigt då hon drar igång sitt babblande. Vi är riktigt lyckligt lottade som fick ett helt underbart barn som verkar gilla det mesta här i livet. <3 
Våran lilla glädjespridare. 

Annars har dagen varit helt fantastiskt, precis som fredagar ska vara. Medan gumman sov hann jag med att vika & hänga tvätt plus se ett avsnitt av vampire diaries under tiden jag åt lunch och nu hade jag tänkt ut för att dra gumman i pulkan en sväng. :-D  

Hade fint. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0