En Tisdag

Varit en helt vanlig tisdag idag, inte fått allt för mycket gjort. Varit som en vilo dag från allt, ja nästan, mamma har jag ju varit. 😊 

Ser i visa inlägg att det blivit väldigt mycket smileys efter varandra vilket inte är meningen. Hur vet jag inte men är inte van att skriva på denna mobil.. 

Idag är första dagen på ett tag jag känt mig någorlunda utvilad då gumman slog upp ögonen. Gick ju ändå inte och la mig allt för tidigt som jag faktiskt hade tänkt. Men såna här dagar går lite lättare då man slipper gå runt som någon annan hösäck. 

Imorgon hade jag tänkt få mer gjort och ut på en välbehövlig promenad. Att vara mammaledig denna årstid är verkligen inte dumt då man verkligen får njuta varje soliga dag. 😉

Svärmor och svärfar var förbi en sväng idag också så tösen chowade på. Nu masar hon i en jävla fart och är super duktig på att Sätta sig upp och vill även smått börja dra sig upp efter allt. Snart är hon på språng. 
Prylar som ligger framme åker längre upp då hon når allt man tror hon inte ska nå. 😝
Mer och mer bebis sjuk blir man då man får se Bilder på små, små bebisar. Måste hålla de suget borta ett litet tag till åtminstone. 
Gjorde det inte bättre då Marcus visade ett klipp då Elisabeth var bara någon månad gammal.😭
Det gååår för fooooort.!!!
Snart har vi juli och 1års kalas. 

Hon har även varit så otroligt mysig Idag, vi har suttit i Soffan och bara myst. 
Hon har lagt sitt huvud mot bröstet och bara legat stil vilket hon aldrig gör annars så idag har det varit en mysdag och hoppas verkligen på fler. 💞

Något som inte va lika mysigt är när kisse kom In med en lite mus medan jag höll på med tvätten, tyckte han mjauade ovanligt mycket när jag öppnade dörren och sen hör man hur han tuggar på något, kollar och får se en liten svans sticka ut ur käften. Men man måste ju beröma då han varit duktigt och jagat fast jag höll på att spy..🐁

Nu ska Jag Göra mig nå kvällsfika och se ett avsnitt av vampire sen sova. 

Hade fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0