En paus

Håller på att städa runt om i huset idag. Nedervåningen är så gott som klar så tar mig en välförtjänt paus med nå kaffe innan jag ska ta tag i moppning av övervåningen. 
Tösen sover sen någon timme tillbaka, däckade rent i min famn medan hon åt och fortsatte att sova då jag tog på henne kläder för att lägga henne ute i vagnen. Trött tjej, men de är inte så konstigt då hon tyckte det var morgon kl 7. |-O 
Men jag hinner inte ta någon sovstund idag som igår. Ska det bli något gjort här hemma är det bäst att göra det på en gång och inte sätta sig ner allt för länge. :-) 

Då gumman vaknar upp från sin sovstund hade jag tänkt ta den dagliga promenaden då vädret är någorlunda fint idag fast blåsten hade man ju som klarat sig utan. 
Nae bäst att heva i sig nå kaffe så man får nå energi till att fortsätta allt städande. 

Hade 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0