Tisdag

Vi lyckades ta oss till stan i lördags och spenderade större delen av den dagen i Skellefteå, vi åkte iväg på lite små äventyr också så vi var hemma lagom till gumman skull sova. Välbehövligt att åka iväg bara vi på en liten tripp.
Fick då med oss de vi skulle ha men vi har inte hunnit med att tapetsera gummans rum ännu men de ska väl hinnas med såsmåningom. 
Nu har även gumman fått sig en cykelstol så vi kan ut och cykla en massa i sommar. Bara om det kunde bli lite varma ute också. 

Hunnit plantera klart alla blommor ute idag på förmiddagen och blev jävligt nöjd med däckblombänken. Nästa år ska de nog få sig nå färg. Ides rent inte börja måla däck nu. 


Annars är väl allt som vanligt.
Lyckades he mig ut och jogga igår till maskin och fritid där Marcus var och skruvade i chevan. 
I eftermiddag då gumman ska sova igen blir det ut på en liten tur på elljusspåret. 😊 
Nu kanske man kommer igång med de igen bara nu benhinnorna vill fortsätta kännas bra. 

Ikväll blir det faktiskt jobb börjar på mitt schema nästa vecka egentligen men måst ju som lära mig kassan på nytt. Fast är ju lite lättare då man har haft en vis kassa vana så det ska nog gå bra. Längtar faktiskt att få börja om att jobba kommer bli så underbart med två inkomster igen särskilt nu när man inte blir speciellt rik av att vara mammaledig. 😊 

Nu får Marcus va hemma och slappa på kvällarna medan jag drar in kosingen. 😉

Nu ska jag ge gumman nå lunch. 

Ha en bra dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0