Redan fredag??

Här går dagarna undan känns som de nyss var måndag men helt plösligt här det fredag och snart helg. 

Vi har i veckan hunnit med en tripp till Skellefteå för lite shopping med mamma, syrran och såklart lilla Tor. Där var vädret riktigt härligt så man fick sig en liten sommarvibb. 😊 
Köpte endast en mascara så blev ingen stor shopping men det är ju trevligt att bara åka iväg och se något annat. 
Annars då vädret ändå varit skit större delen av denna vecka har jag tagit tag i de eviga tvättberget och plockat bort lite vinterkläder. 
Igår var vi en sväng till Granudden, där dolade vi på ett litet tag. 😊
Måste försöka åka dit och bara va i några dagar nu i sommar. 

Gumman har även lyckats åka på en liten förkylning men verkar då vara på bättringsvägen då denna natt innehållit betydligt mer sömn än de tidigare nätterna. Ingen feber inatt heller så förhoppningsvis är det borta från hennes lilla kropp snart. Dock börjar jag känna av en liten förkylning istället men får preppa mig med halstabletter och te. 😉
Förkylning är inget jag har tid med precis.!

Idag blir det målning hos mamma mest troligt blir hennes trapp klar idag och om nu solen vill hålla sig framme hade vi tänkt gå in till samhället och titta på studenterna, inse att man börjar bli gammal.,.,😒
Hade även tänkt köpa en mjukglass vilket jag längtat efter under tiden med mamma-shape som slutade med - 6kg vilket jag är otroligt nöjd över. Nu är det bara fortsätta i samma fotspår och hålla igång någon sorts träning varje vecka så man når sitt mål. 😊 

Hade inte bästa Matilda tipsat om de hade jag stått och trampat i samma fotspår. 👣 

Blir även att gratta lilla Tilda som idag fyller 1år!! Bara inse att tösen också snart gör det. 😭


Nu ska jag se om gumman har fått tillbaka matlusten och ge henne nå gröt sen blir det ut på en promenad. 😊 

Ha en fin fredag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0