Måndag

Elisabeth tyckte vi skulle göra morgon halv 5 idag men det tyckte verkligen inte jag efter typ 1 timmes bökande somnade hon om. Blev dock typ 1 timmes extra sömn. 
Jag är då jävligt trött idag medan ungen är i full fart. 😊 
Är ju ett under om man blir människa idag överhuvudtaget.

Lördagen blev jävligt rolig, fast vi inte träffas allt för ofta så har vi ändå jävligt kul då vi väl umgås. Vi var hos Emmelie innan vi drog ut till klubben, där blev det mycket skratt. 
Även på klubben var de riktigt trevligt trotts äckel regn hela kvällen. 

Igår då man vakna var man inte allt för pigg men denna gången passade jag på att sova så vaknade pigg kl 1 och resten av gårdagen var jag jävligt pigg faktiskt. 
Gumman kom hem vid 3 tiden så vi myste en stund innan hon skulle ta sin eftermiddagslur.
Sjävklart hade hon sovit hela natten denna gången också enbart vaknat 1 gång på morgonkvisten. Tydligen så sover man bäst hos mor och farföräldrarna. 
Sen fick jag äntligen se en liten tand igår som är på g upp, äntligen slipper hon vara tandlös fast de är ju ett elände. 

Söndagen avslutades på klubben med att grilla nå burgare. Sen var de bara att bada gumman och he henne isäng och sig själv. 

Måndag idag igen och detta blir min sista lediga vecka innan jobbandet drar igång. Nästa vecka blir det att lära sig kassan på nytt igen, var ju ett tag sen sist så ska väl jobba 2-3 kvällar för att komma igång lite. Efter midsommar börjar jag på mitt chema. 😊 
Idag måst jag försöka rensa och kratta klart gården så vi kanske lyckas ta oss på tippen ikväll. Nu ligger de ju lite buskar lite här och var som tar upp större delen av baksidan.
Funderar dock på att sova en stund efter vi varit ute på morgonpromenaden, kanske man blir lite piggare. 

Nae nu är det bara klä sig och försöka klä ungen som vägrar vara stil. 

Ha en fin dag! 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0