Fredag

Hej var de går, fredag igen och tösen tyckte vi kunde göra en tidig morgon idag så slurpar i mig nå kaffe för att bli lika pigg som henne. 

I veckan har jag försökt vara ute och kratta gården men vädret har inte riktigt velat vara på min sida med regn och blåst vilket gjort de lite svårt med att få upp nå löv. Men igår blev jag äntligen klar och vi fick även iväg det på tippen nu är det bara lite mer finlir på denna gård, snart ser det inte allt för hemskt ut. 😊 
Marcus gick lös med motorsågen och kapade bort väldigt mycket, han vill ha bort alla träd men de vill inte riktigt jag. 

Annars har jag försökt städa och tvätta lite under veckan. Även kollat runt lite här och var, vad som behövs till lillans rum och lite annat smått & gott då jag tror att jag lyckats få med mig han till en Tripp till Skellefteå för att fixa de sista och göra klart gummans rum nu i helgen. 
Att få med Marcus till en stad för shopping är typ omöjligt men jag hoppas vi tar oss imorgon. Vi har ju ändå inget bättre för oss och Återbäringen väntar ju på att bli spenderad på nödvändiga saker. 😉 

Idag blir det ut och shoppa nå blommor så kanske solen och värmen vill komma på riktigt. Om int annat blir det ju finare ute på framsidan. 
Men först och främst ska gumman få nå gröt och hundarna en promenad. 
Sen hade jag tänkt försöka hitta orken till att köra ett träningspass. 😊 

Resten av denna fredag har jag ingen aning om vad som händer. De får Marcus bestämma. 

Ha en fin dag.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0