Fredag

Här ekar de tomt men just nu är det jobb, sysslor på gården, hinna med inne sysslor och självklart ta hand om våran lilla virvelvind. 😊 

Är jävligt roligt att jobba så känns bra att man tog på sig lite i sommar och just nu har jag ju jobbar vecka så någon helg blir det inte för mig då den spenderas på Konsum. 😊 
Helt sjukt hur mycket man faktiskt kommer ihåg fast de var typ 6år sen sist man satt i kassan. Känns som man aldrig slutat och när man jobbar med fina kollegor så längtar man faktiskt tills man börjar. 😄

Marcus har semester denna vecka vet inte riktigt hur han tänkte där men vi får en vecka tillsammans då ingen av oss jobbar. Han har tagit ut semester varannan vecka och då självkart på mina veckor då jag jobbar.!!

Är iaf skönt att han och gumman får spendera lite egentid med varandra. Verkar då gå riktigt bra också så det är nyttigt att pappan i huset får vara med hon själv. 😊

Annars gör vi väl inte allt för mycket, eller ja Marcus håller på att gräva upp halva baksidan så vi får jämt och fint. Dock lär det ju inte vara så fint nu iår men nästa år kanske. 
Medan han är ute och slavar försöker jag hinna med tvätten, lilla gumman sover så bara passa på att få så mycket som möjligt gjort. 

Fick hem ett paket från goboken igår som jag tänkt pröva i någon månad. Perfekt att få hem lite böcker som passar hennes ålder varje månad. Första paketet är gratis så får snart ta tag i lite läsning med gumman i min nya fina gungstol. 😊 


Bra och lärorika böcker för bra priser också!

Nu är det bara fortsätta vika nå tvätt så det blir klart någon gång. Eftermiddagarna smäller bara till och helt plösligt är man på jobbet igen. 😊 

Ha en fin fredag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0