Vända sig.!!!

Guuu vad jag får bråka med tösen som ska vända sig vars hon än är, att byta blöja, klä henne och ja till och med nu söva henne är ett jäkla bök.
Så fort hon ligger på rygg ska hon på mage helt enkelt.!!
Hon började ju vända sig isängen då vi sovde hos mamma så nu gör hon även det här & inatt vaknade jag av att hon var i full gång att vända sig igen så vände henne till rygg ett antal gånger & de slutade med att hon blev skit sur så en gråtattack bröt ut. 
Hon blir ju sur själv då hon vänder sig för så fort hon kommer på mage då hon sover börjar hon ju små grina...
Sova på mage är ju något hon aldrig gjort tidgare heller så tror inte det är därför hon vänder sig. 
Slutade då med att hon fick sova hos mig så då låg hon då stilla. 😊
Men hon är ju faktiskt jävligt söt fast allt bökande.💕

Idag har jag faktiskt haft mycke energi så en tvätt är hängd, övervåningen är städad och gården skottad så fått något gjort idag ändå.
Äntligen är det även lite mildare ute så lilla hjärtat sover ute i vagnen, nu har hon snart sovit i 3 timmar men ska nog snart väcka henne så hon somnar i någorlunda tid ikväll. 😊


Akilles är så otroligt go med gumman och som ni ser vill gärna vara med där hon är så han tyckte de var lägligt att lägga sig just där hon ska hoppa men samtidigt tycker hon han är så intressant, hon skrattar så fort han kommer i närheten. ❤️

Nu ska jag äta nå apelsin och invänta gubben så jag får göra oss nå middag.

Ha en fin onsdag. 💋




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0