Umeå

Vi har haft 2 otroligt trevliga dagar i Umeå synd att dessa dagar gått så fort då vi åker hem imorgon igen. Men vi har då hunnit med lite shopping & stadsmys men framförallt firad Leia som nu är 2år.

Dagen har vi spenderat i stan, hittade mig en tröja och nå mysbyxor, har försökt behärska mig med kläder till tösen då hon har väldigt mycket kläder, känns så onödigt att köpa en massa som hon ändå inte hinner använda då hon växer ut de så fort.
Så får förska hålla mig tills hon blir lite äldre. 😊
Sen lyckas jag hitta kartonger lite då & då som jag totalt glömt bort att man haft så helt plösligt har hon ännu mer kläders.
Bäst av allt idag är att man äntligen fick äta sushi som jag varit sugen på från & till.🍣

Men från det ena till de andra.!!
Hon klarade sig från feber efter vaccinet hon fick i torsdags som förövrigt gick bra att ta då de var 2 som stack henne och inte bara en som sist så de gick fort. Men var ändå jobbigt då man ser henne bli ledsen. Nu är det då gjort för denna gången.!
Tösen följer då sina kurvor som hon ska och viktkurvan följer hon exakt på sträcket så de är ju skönt att de hon faktiskt spyr upp är de hon inte rymmer i lilla magen. Hon får då i sig det hon behöver plus att barnmaten tycker hon ju är riktigt gott. Känns konstigt dock att ge henne annat än bara bröstet men bara börja vänja sig vid de också då hon behöver annat än bara mjölk för att hålla sig mätt. 
Vill fortfarande inte riktigt att hon ska växa utan vill ha kvar min lilla bebis ett tag till...💕

Nu ska ska vi se en film då faktisk alla barnen sover. 😊

Ha en fortast fin helg. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0