Torsdag

Nu var de ju som ett tag sen sist jag skrev så ska väl försäkra få ihop ett litet inlägg. Vi har väl inte gjort allt för mycket denna vecka, jag har tvättat lite och försökt städa men dagen efter se det likadant ut ändå. 😜
Hinner ju dra fram det mesta & Marcus slänger ju allt han äger runt hela huset, På ett ungefär iaf.

Har ju varit små kallt i veckan också så vi har inte varit ute allt för mycket heller, gumman vägrar ju typ somna inne plus att hon har fått en ny "ljuvlig" stämma då hon börjar bli för trött så har fått he lager på lager så hon har kunnat sova ute. Så fort man klär henne så somnar hon ju så vagnen är det bästa att sova i på dagarna helt enkelt. 👍

💕
Har börjar ge gumman barnmat till middag då hon ändå blir 6 månader nästa vecka plus att hon vill äta mer så lika bra att ge henne de så hon blir mätt kommer ju då fortsätta amma så länge det går.
Hon äter då riktigt bra och verkar gilla & även tåla det mesta så de är ju skönt att det funkar med någon annan föda än bara mjölk. ☺️

Har ju även börjat om att se på Sons of Anarchy som jag försökt kolla på från & till så nu har jag lyckats se några avsnitt så är snart på 3e säsongen. Perfekt tidsfördriv då gumman sover & Marcus skruvar.
Är ju då fast i den serien nu. 😜

Dessutom är ju Jax grymt sexig. 😁

Idag ska gumman på läkarbesök plus ta den andra dosen av vaccinet som hon fått en gång och jag gruvar mig men denna gång ska Marcus följa så han får hålla henne. 
Bläää för sprutor.!!!
Var ju att tag sen sist vi var där så ska bli spännande att se hur lång hon blivit och hur mycket hon väger nu. 

Sen bär det faktiskt av till Umeå för att fira Leia som fyller 2år på fredag.!!!!
Guuu så fort de gått men samtidigt så kul då hon pratar för fullt. Stora tjejen som nyss var en bebis, helt sjukt. 😊
Blir jag, tösen, mamma, syrran och sjävklart Tor plus hundar så bilen kommer vara fullpackad så håller tummarna på att vi har snälla barn hela vägen. ☺️
Sen håller jag tummarna att gumman slipper bli sjuk från vaccinet...

Nae nu ska jag bada gumman sen förska packa,är ju lite mer att packa nu när man har gumman så bäst att börja i tid så man förhoppningsvis får med sig allt. 

Ha en fin torsdag. 💜


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0