Tisdag

Nu är nästan all jul borta bara lite små saker kvar att packa ner, så julen är över för denna gången. Ganska skönt faktiskt för nu längtar jag till sommaren med sol & värme plus slippa skotta konstant. 😜
Har då fått upp nya gardiner överallt så det känns skönt nu slipper man kliva upp och ner på stolar överallt plus bråka med en katt som tycker det är roligt att leka med gardinerna medan jag försöker hänge upp de... 😼

Annars känner jag mig otroligt lat/trött idag fast jag borde verkligen inte vara de då jag har saker som ska göras typ som tvätta kläder.... 
Tänkte försöka få lite finare i rummen nere också men energin vill inte riktigt vara med mig idag. 
Får göra ett nytt försök imorgon med allt. 

Mamma kom över igår med lite nytt till gumman så lite påfyllning i hennes byrå med kläder.


Riktigt fina var det också, alltid lika trevligt med nya saker till go gumman & mormorn är riktigt duktig på att skämma bort henne med mycke fint. ☺️

Måst göra mig nå kaffe så man orkar ut & skotta bort lite snö från gården, kanske orkar man he igång en tvätt på det också. 
Guuu vad jag ogillar dessa dagar då man är konstant trött hela tiden fast jag fått sova bra inatt.. Vila när gumman har sina sovstunder har man ju inte ro till heller så får bli en tidig kväll idag. 

Nu kaffe.!
Hade 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0