Söndag

Jag och tösen steg upp för ett litet tag sen medans resten av familjen ligger och sover, inte precis så ovanligt.! 

Igår hade vi svärmor & svärfar på besök ett litet tag på förmiddagen sen mot kvällen blev det god middag på Rolles med våra vänner som vanligt var de jävligt gott. 😊 Efter de for vi till Linus och Emmelie för en liten spelkväll så gårdagen var väldigt lyckad & kul. 😀

Medan jag var ut på en liten sparktur med vovvarna igår hade Marcus hett upp lite hallmöbler så nu ser det mer ut som en hall. Vi hade ju tänkt måla ett varv till men vi båda kom fram till att det behövdes inte, inte där iaf. Nu kan jag äntligen hänga upp kläderna & he bort alla skor. 😀

Idag har vi inte mycket inplanerat ska förska tvätta lite sen får man väl se vad som hittas på då hjärtat stiger upp.
Mest troligt åker han iväg för att skruva så jag tösen får väl förska roa oss med något.  😊

Nae nu är mitt kaffe klart så ska he i mig nå frukost. ☕️

Ha en fin söndag.! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0