Snöigt. ❄️

Ja nog har man det man gör i några dagar framöver då det snöar en hel del. 😩
Plogen har då redan kommit och sjävklart blev det en enorm plogkant  som vanligt, bo på en hörntomt är ingen höjdare då det tok snöat... Bläää 
Blir några träningspass iaf så bara gilla läget, helst hade jag velat ha solen tillbaka är ju så mycket mysigare att vara ute. 

Skottningen tänkte jag ta tag i då gumman ska sova så man får bort all snö på en gång. 😊
Blir väl att fortsätta tvätta också då jag inte alls hade lust att he mig ut på samhället med vagnen. Typiskt då marknaden startar idag också. Men den ska väl hinnas med ändå. 

Skottning av taket borde man ju också ta tag i snart men får väl försöka ta och göra de då det sluta snöa som mest. 
Men de får Marcus ta och hjälpa mig med. 😜

Nu ska jag ta och klä på mig och tösen sen invänta Marcus så man får he sig ut med hundarna.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0