Onsdag

Vilket väder det varit denna vecka och nu är det nollgradigt, vore ju skönt om det blir lika fint till helgen så vi kanske tar oss ut på en premiär tur med skotern 
Har ju varit så kallt varenda gång vi tänkt he oss ut då vittjåkk öppnar i helgen också, Sen är det väl vintermarknad denna helgen som man måst hinna förbi fast är väl de vanliga men man måst ändå ditt. 😜

Igår tog vi oss en promenad till dollar med mamma då jag skull fixa nå pänslar, ska försöka pyssla lite idag  hade jag tänkt. ☺️
Otroligt skönt med en promenad i solen också som man längtar efter att få se mer av vill ha vår för nu längtar jag verkligen till sommaren. ☀️

Tösen blev även 6 månader igår, helt sjukt att vi redan har fått ha henne i vårat liv i ett halvår redan.
Helt klart det bästa månaderna i mitt liv, sjävklart har hennes utveckling gått i raket fart även denna månaden så nu sitter hon snart helt själv utan något typ av stöd. Gåstolen och hoppgungan är 2 av hennes favoriter hon älskar att vara i dessa.☺️
Ligger hon på mage kämpar hon för att ta sig fram men än så länge tar hon sig ingerst bara runt i en cirkel. 
Även hundarna är något hon tycker är väldigt intressant så fort hon ser dom kommer ett stort leende på hennes läppar. 


6 månader fylld med lycka & skratt med våran underbara dotter. 💜

Inatt var första gången på länge hon inte vaknat ofta som hon gjort sen typ 4 månader så håller tummarna att det håller i sig hon har bara vaknat 2 gånger för en liten skvätt mjölk. 👍
Sen har hon varit väldigt lätt att söva för natten också så det får gärna hålla i sig så hon inte är vaken allt för länge. 

Nu ska jag klä hjärtat för en promenad med vovvarna. 😊

Ha en fin onsdag.! 💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0