Ny vecka.!

Ny vecka och vi är återigen hemma, borta bra men hemma bäst. Vi åkte iväg ganska tidigt igår så det skulle vara ljust ute hela vägen hem. 😊
Typiskt att det var toppen väder just igår då vi tillbringade soltimmarna i bilen men det gick de med.
När vi kom hem for Marcus iväg och hämtade traktorn då det tydligen kommit lite snö här hemma och han legat på latsidan så gården var oskattad så jag tyckte faktiskt det var otroligt skönt att slippa skotta. 
Sen kom Frans & Matilda på besök så vi beställde hem nå mat & surrade i några timmar. 😄 Då de for så blev det mys till Gotham, ett bra avslut på en toppen helg. 😉

Idag vaknade tösen vid 8 men vi låg och drog oss till 9 eller jag gjorde de medan gumman låg och tjoade för sig själv, vi har vaknat ganska tidigt i helgen så hon följer de spåret än. Men man hinner ju iaf göra något de dagar man stiger upp lite tidigare. Efter jag fått i mig lite frukost kläde jag gumman & for ut på en prommis med hundarna sen lyckades vi ta oss en promenad till affären också då man ändå vara påkläd så hann göra bort handlingen på förmiddagen. 👍
Sen eftersom "vara utan sött månaden" sprack föra måndagen då Marcus kom hem med Lill ICAs semlor som är otroligt goda kunde jag faktiskt inte motstå frestelsen så de gick åt helvete.
Så efter jag handlat klart idag blev in på hans för att pröva semelwrapsen som blivit populärt de senaste dagarna så man blev ju bara tvungen att pröva. ☺️
Goda var det också men föredrar Lill ICAs semlor. 
Kunde då hålla mig från sötsaker en vecka iaf. 😁

Eftermiddagen då gumman somnat spenderades i soffan för att fortsätta glo på Soa. 


Har varit en bra måndag och tösen har redan somnat efter ett litet bad blev hon väldigt trött så hon slocknade så fort jag la ner henne. Får väl se om hon somnat för kvällen eller om hon vaknar snart igen och blir super pigg, börjar oftast vara så. ☺️
Har anmält oss till föräldragruppen som församlingshemmet fixat så på måndagar blir det iväg för att träffa andra barn & mammor så ska bli kul att göra annat än att bara va hemma. 
Hon behöver ju få se någon annan än bara mig. Kommet säkert vara väldigt trevligt. 😀

Nu ska jag göra mig nå kvällsfika, kissa hundarna och sen tror jag faktiskt jag ska gå och lägga mig, blev otroligt trött. 

Ha en fin måndagskväll. 💕


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0