Måndag

Då var den helgen över och ny vecka är här, helgen har varit toppen med lathet och spelkväll med fina vänner så kan inte klaga 😊
Lyckades få upp ett il igår dock så tvättmaskinen och dammsugaren fick jobba lite efter en allt för lång ledighet. 
Fått bort vårat berg av tvätt så idag blir det gummans berg som måste tvättas.
Hennes korg fylls ju otroligt fort. 😜

Fått i mig lite frukost och ska väl snart klä jag och gumman så vi får ut med vovvarna. Ser ut som gården måste skottas också så blir en ragg med snöskyffeln. ❄️
Sen blir det ut en sväng på samhället för att handla lite plus in & kolla om man hittar något fint att ha på sig till ikväll då vi ska på Marcus firma fest. ☺️
Ska bli otroligt trevligt med show & 2 rättersmiddag sen lite party på de, Var ju som ett tag sen sist. 
Förhoppngsvis blir det väl en bra kväll. 
Fast jag har jävligt mycket ångest att jag ska klara flera timmar/natt utan gumman. 😩
Kommer ju tänka på henne hela tiden men jag vet att hon kommer ha det hur bra som helst hos mamma, Är det någon jag verkligen litar på med mitt barn så är det ju henne. 
Hon kommer ju även inte vara allt för långt borta heller precis. Haha.!

Fast jag har flera timmar på mig att fixa & dona innan vi ska fara så känner jag mig ändå jävligt stressad på något vis. 
Typiskt tjejfasoner. 

Nae nu ska jag väcka Marcus så han inte sover bort hela dagen sen är det bara börja med tvätten. 😊

Ha en fin dag.! 💋


Kommentarer
Postat av: emmelie

Det ska nog gå bra ska du se :) men jag förstår dig, jag hade lika mycket ångest då jag skulle vara utan Alfred första gången :p ha så kul i kväll! 💜

Svar: Jo det gick ju faktiskt väldigt bra men man är ju lite små nojig ändå fast man inte borde vara det alls. Någon gång ska ju vara den första nu borde man ju inte ha lika mycket ångest nästa gång. ☺️
Thea

2015-01-05 @ 12:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0