Lördag

Jag och gumman har vaknat med ett strålande humör idag, jag känner mig pigg & glaa. ☺️ Återstår ju att se om Marcus vaknar på ett lika bra humör. Hehe!

Känner mig inte ens bitter att jag måste ut och skotta bort plogkanten som jag typ ogillar annars väldigt mycket. 😊
Vädret är ju även det otroligt härligt så blir en sparktur med hundarna på en liten stund då de sover än. Verkar som alla i denna familjen tycker om att sova.
De är inte alls så dumt faktiskt. 

Annars idag blir det väl ut en sväng på samhället då Marcus vaknat, städa lite, tvätta lite borde man också kanske göra sen får man väl se vad som hittas på denna lördag. 

Marcus slutade spela självmant igår så vi lyckades faktiskt se en film innan jag blev allt för trött, Draktränaren 2 blev det och den var faktiskt väldigt bra. 😊
Barnfilmer är faktiskt otroligt roande ibland.
Sjävklart vaknade ju tösen upp så hon låg i sovrummet och tjollrade på så gick dit några gånger för att stoppa in tutten i munnen så tillslut somnade hon.
Skönt att hon aldrig blir sur då man lägger ner henne utan hon ligger & små skrattar & tjollrar tills hon somnar.
Funkar ibland att stryka henne på kinden men oftast börjar hon spratla som en galning. 😜


Tösen tyckte även de var lägligt att vända sig på skötbordet, tyckte väl inte riktigt jag att de va lika okej.!!
Kommer vara omöjligt att byta blöja på henne ju äldre hon blir, bara nu får man ju ha en brottningsmatch då hon inte vill ligga stilla. 😂

Nae nu måst jag klä mig och ut & skotta innan de sätter sig fast. 😊

Ha en fin dag hörrni. 💋



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0