Goddag

Kan väl börja med att måndagen var väldigt trevlig med toppen show, mat och sällskap så en liten utekväll behövdes fast man saknade Lillan otroligt mycket. 
Men nu är det ett tag kvar tills nästa gång. ☺️


Gumman hade då varit snäll hos mamma så man kunde ju faktiskt slappna av dock var det väldigt jobbigt att komma hem till en tom spjälsäng kändes väldigt konstigt att inte ha en liten tös sovandes när man själv ska gå och lägga sig.
Men en natt går ju ändå bra och så fort jag vaknade i tisdags for jag till mamma och kramade om min lilla älskling. 💕

Nu börjar ju som allt vara i sin ordning igen, Marcus har börjat om att jobba och röda dagar mitt i veckan är borta så nu kanske man lyckas hålla koll på vad de är för dagar igen. Hade då måndag hela dagen igår men de stämde ju inte precis,  är ju snart helg. 😜

Annars har jag och tösen flyttat in hos mamma och ska vara där till på söndag och sjävklart åker hon bort då det ska tok snöa så jag har två gårdar jag ska skotta.!!! 😩
Skotta var inget jag kände för idag precis men försöker ladda batterierna lite så ska ut på en stund och försöka få bort all jävla snö. 
Har då skottat lite av mammas gård men tappade tålamodet och gick hem istället. 

Nu när vi sover hos mamma får Elisabeth sova hos mig i sängen och ja hon låg & nöp mig i näsan, sparkade och slet mig i håret ett antal gånger tills hon tillslut somnade. Jag var däremot jävligt trött medan hon tyckte vi skulle vara vaken ett tag till. 😊
Hon är mysig att dela säng med då hon sover för då ligger hon ju då hyfsat stil.
Skit ungen, tror jag ska få henne att somna innan jag ikväll så kanske man slipper håravfall och röd näsa 😂

Nae nu ska jag ge gumman mat och sen klä henne så hon får ut för att sova i vagnen medan jag tar tag i all skottning. 

Hoppas veckan varit fin.! 
Hade bra. 💋


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0