Frusen

Ungen sover och förhoppngsvis för natten då hon inte sovit något mer sen jag tog in henne vid 4 tiden, Hon brukar annars sova en liten stund vid 6-7 tiden men inte denna kvällen så hon somnade för en stund sen. 😊

Marcus är och skruvar så det är väldigt tyst här hemma.
Jag kände mig så frusen så jag sitter i badet och värmer upp mig, har även lyckats kleta på mig en ansiktsmask också. 😜
Vardagalyx för denna morsan faktiskt.! 


Skönt att kunna unna sig ett litet bad då & då särskilt själv då jag oftast brukar ha gumman i babysittern då man badar, Marcus är ju oftast borta då jag kommer på att jag vill ta mig ett litet bad så man får ladda med lite leksaker så sitter faktiskt gumman snällt utmed och leker. 
Men blir ju inte precis så avkopplande som det är nu. 😉

Nae lägga undan mobilen och fortsätta tirna upp. 

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0