Fel av mig.!

Jag är ju ute och cyklar vittjåkk öppnar ju nästa helg & inte nu till helgen får skulle på amningshjärnan.!! 😩
Tydligen ska det ju ändå komma en drös med snö så skotertur till helgen blir det nog inte, är ju mysigare att fara ut då det är bra väder.. Ser då ut att bli en hel del skottning resten av denna vecka. 
Men man får vara glad av det fina vädret vi fått ändå. 😊

Idag har jag faktiskt fått något gjort då jag lyckats tvätta 2 maskiner & hängt upp de sen har jag lyckats renbäddad sängen. Undertiden jag väntade på tvätten så såg jag några avsnitt av Soa så snart är jag på säsong 4. ☺️
Passar på att se då tösen sover om dagarna så då hinner man med lite avsnitt. 👍

Gumman har då inte sovit lika många timmar som hon brukar eftersom våra grannar står och skriker åt varandra när de för ett samtal mellan varandra, förmodar att båda hör jävligt dåligt.!!! Smått irriterande när hon behöver sin sömn om dagarna annars är hon en grinig tös på kvällen...
Får se om hon vill sova en stund till efter hon fått sig nå mat. 

När jag höll på att renbäddad sängen så la jag ner gumman i hennes säng så när jag kollar vad hon gör så möts jag av ett stort leende plus spya i halva hennes ansikte. Kunde ju som inte låta bli att skratta lite då hon såg väldigt rolig ut.😂

Underbara barn.

Nae nu ska jag fortsätta stöka på här hemma och sen ut på en promenad med gubbarna. 😊

Hade 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0