Bra början

Början av året har varit bra har spenderat gårdagen och denna dag med familjen för sorligt nog åker de hem imorgon. 😔
Jag och tösen följde med till granudden idag där vi åt lite vofflor och bara hade det trevligt med mina syskon, deras respektive & barn plus mamma såklart.
Även hunnit med att skotta gården 2 vändor, badat lilla hjärtat och nu glor man på Marcus som nördar sig med att spela GTA. 😒
Jävligt roligt!!! Men ska snart tvinga han att se en film med mig är ju trots allt fredag så lite fredagsmys borde man ju få.
Lill hjärtat sover utmed mig men ska nog ta och flytta henne till sängen.

Känns trist att julen & nyår är över nu börjar Marcus snart om att jobba, jag och tösen kommer återgå till de vanliga med konstant städning men iår måste vi nog försöka ta oss iväg till församlingshemmet på lite träffar så hon får se något annat än bara mig om dagarna. 😊

Julen ska ju som stökas bort snart så nu längtar jag bara till påsken som också är otroligt mysig tid på året.
Vi brukar ju även vara hela familjen samlad plus att påsken är ju inte allt för långt bort och eftersom dagarna går otroligt fort sen vi fick gumman så lär det ju bara smälla till. 😉

Imorgon är de lördag så jag hade tänkt försöka få något gjort här hemma stöka bort en massa som bara legat framme då man inte varit hemma allt för mycket de senaste dagarna och försöka komma på något roligt att göra typ som att kolla efter något att ha på måndag då Marcus jobb har personal fest. 😊
Så mamman och pappan hade tänkt ut och roa oss för en kväll. 
Blir första gången jag kommer sova en natt utan tösen också  som kommer vara hos mormorn, tack och lov bor vi ju inte långt ifrån varandra så det ska nog gå bra. 


💕

Nae nu måste jag göra något innan jag somnar.!

Hade 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0