2015 🎉

Vi började det nya Äret med en rejÀl sovmorgon till 12, var precis vad jag och tösen behövde.
Hon var ju vaken till drygt kl 1 igĂ„r sĂ„ sova ut var vĂ€lbehövligt. â˜ș

SjĂ€lva nyĂ„r spenderades i BrĂ€nnberg hos Frans & Matilda med vĂ„ra fina vĂ€nner, som jag Ă€r otroligt glad över att man fick stĂ„ med vid 12 slaget.
Spel, skratt och en god 3 rĂ€ttersmiddag plus ett fint avslut med raketer. 🎆
JĂ€vligt trevligt.

2014 har varit ett toppen Är för oss, jag stod förra Äret vid tovlslaget gravid och visste inte alls vems som skulle komma och förÀndra vÄrat liv till det bÀttre och i juli kom hon vÄran efterlÀngtade lilla tös.
De 5 mĂ„naderna hon har funnits i vĂ„rat liv har verkligen varit det bĂ€sta, livet fick verkligen en helt ny mening och började den 27 juli dĂ„ vi fick se Elisabeth för första gĂ„ngen. 💕


Vi har kommit vĂ„ra vĂ€nner nĂ€rmre, sommaren 2014 var den bĂ€sta nĂ„gonsin med sena grillkvĂ€llar, otrolig vĂ€rme, en hel del badande och vĂ€ldigt mycket glĂ€dje, lycka & skratt. 😄

Vi blev Ă€ven husĂ€gare i ett hus vid trivs jĂ€vligt bra i sĂ„ 2014 har faktiskt varit ett jĂ€vligt bra Ă„r med en hel del nya & framförallt spĂ€nnande utmaningar. â˜ș

Det enda otroligt jobbiga var att mormor gick bort sÄ plösligt & sÄ fort och lÀmnade ett otroligt stort tomrum och granudden kommer aldrig mer bli sig likt utan henne.
Saknar henne och pappa vÀldigt mycket MÄnga sÀger ju att det blir bÀttre efter ett tag men de blir det aldrig utan man lÀr sig leva med det, sorgen & saknaden.

KĂ€nns sĂ„ konstigt att det redan har gĂ„tt helt nytt Ă„r redan och jag ser verkligen framemot vad 2015 har att erbjuda men framförallt ser jag framemot ett Ă„r me det bĂ€sta som hĂ€nt oss vĂ„ran Ă€lskade lilla Elisabeth. 💜

God fortsĂ€ttning pĂ„ er.! 😄








Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0