Vilken dag.

Dagen har varit toppen, blev ju så otroligt härligt väder ute fast då jag var ut med vovvarna på förmiddagen så var det mulet men sjävklart då man komme hem igen blev det soligt. 
Hade hoppats på att det skulle rasa nå snö från taket så man slipper vakna mitt inatten och skita ner sig. 
Akilles är jävligt lättskrämd och hans skall just då låter rejält vilket kan vara skönt om det skulle komma in någon oinbjuden men inte annars eftersom man vaknar själv i panik sen lär ju tösen vakna på de. Marcus har gjort ett tapert försök att få ner allt men fick bara ner lite så resten hoppas jag åker ner imorgon då det ska fortsätta vara + grader ute. 😊

Tog mig även ut på en efterlängtad sparktur med vovvarna ikväll & Vilket sparkföre de var, väldig lätt sparkat. Jävligt halt dock men jag har fått ärva mormors icebug skor så jag behöver inte vara orolig att halka. Jävligt fina skor nu när det är så pass halt ute man slipper gå och spänna sig hela tiden. 👍
Blåste en hel del men när men är varm & svettig så fläktade de på fint istället. 
Ska nog iväg ut på en tur imorgon också om nu inte allt för mycket asfalt har tinat fram. 
Är som skönt att he sig ut och få sig en liten egen tid med vovvarna, skönt att inte behöva ut med barnvagnen jämt. 

Hjärtat har vi även hemma ikväll då han annars brukar vara och skruva så jag ska passa på att ta en lång dusch. Först tänkte jag se på mordet som är på teve just nu. 
Gumman har jag snört isäng så får se när hon somnar men hon har gnuggat sig i ögonen ett tag nu så hon lär nog somna ganska fort. 

Nae ska fortsätta se på teve.

Hade fint. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0