Torsdag

Denna torsdag börjar lida mot sitt slut och jag hade tänkt hoppa isäng på en liten stund men först glo lite på dumburken. 😊

Dagen har inte varit så händelserik vi har hållit oss hemma hela dagen, ja förutom de gånger vi tagit vovvarna ut på en promenad. Hade tänkt vara duktig och ta en promenad till affären men då började de regna, så jag la mig i soffan för att se lite vampier diaries i mån om att de skulle sluta regna. Sjävklart somnade jag istället så när jag vakna igen hade jag ingen lust att traska iväg så Marcus fick ta handlingen. ☺️
Gumman gjorde morgon återigen vid 8 imorse trodde vi skulle sova längre eftersom hon inte vaknad då Marcus for men en stund efter var hon i fullgång att sprattla som en galning. 😩 
Men de säger ju att man ska passa på att vila då ungen sover så ibland gör jag faktiskt de fast jag inte hade de i tanken egentligen. 😊

Ikväll har vi även haft pappan hemma men rastlös som han är kom han på att riva bort golvet nere i hallen för han tyckte de var så fult. Kan faktiskt hålla med om de också, Blev faktiskt så mycket "varmare" där nere med gamgolvet från 79 typ. 😜 
Men blir att beställa nytt golv till veckan, då lite mörkare eftersom ingen av oss tycker om då det blir för ljust överallt. Var vitt golv tidigare och inte alls snyggt gjort så de är skönt att slippa de i hallen. 

Nae en ny dag imorgon & även fredag.!!!! 😄

Hade & Godnatt 💕

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0