Onsdag

Äntligen känner jag mig som en människa igen, magen har inte riktigt velat samarbeta så igår blev det en lugn dag det ända jag gjorde var att dammsuga övervåningen men sen blev det soffläge och Soa då gumman hade somnat.. Nu hoppas jag att detta skit gått över så man får vara sig själv, ha ork till att göra något om dagarna. 😊

Ingen i familjen har då spytt så måste ha fått i mig nå olämpligt eftersom jag mått dåligt i 5 dagar ungefär. Sista gången jag äter thaimat här hemma eftersom jag tror det var de som satt igång det hela.!! 

Men iaf idag blir det ut och skotta gården plus tänkte försöka skotta fram mercan & bro taket så idag ska det forslas bort snö. 😊
Snälla Goa Robert har ju skottat upp ungefär halva gården så de blivit större igen vilket gör det lättare för mig att rymma all snö. 😊
Guldvärt att ha så snälla människor runt om sig, det är ju verkligen det lilla någon gör för en man kan uppskatta så mycket. 😄

Förhoppningsvis verkar det som detta eviga snöandet har nått sitt slut för några dagar iaf så nu hinner man kanske ikapp med att få bort nå snö så det faktiskt ser ut som man har skottat. 
Sol vill vill vi ha så man kan ut och gå istället. 😊

Nae bara sätta igång denna dagen så man får något gjort. 

Hade fint idag. 💋





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0