Onsdag


Solen lyser och det är inte allt för kallt denna onsdag så blir nog en promenad på Arvidsjaursjön idag, lederna borde ju vara nog hårda för att gå med barnvagnen på så får se om vi lyckas, annars får vi glatt traska efter vägen. En längre promenad ska det då bli hur som helst  när solen skiner för fullt. 😊

Tvätta är även något jag måste ta tag i idag då gumman inte riktigt kan hålla sina kläder rena, mat här och var sen har man ju fått en och annan skit överraskning då det kommit lite här & där så tvätta är ett måste. 😜
Snart åker storlek 68 i kartonger då lilla hjärtat ligger på på 67cm har då fått byta storlek på hennes pyjamaser, så bort med de och in med en ny storlek i hennes kläbyrå. Ångest är bara förnamnet och ännu mer ångest fick jag igår då jag gick in för att kolla hur blanketten till att ansöka om dagisplats ser ut då jag börjar fundera lite över de. Kommer ju inte he henne på dagis direkt hon fyllt 1år utan tänkte försöka vara ute i god tid så hon får en plats där jag helst vill ha henne. 😊 Fast det är långt bort så får man ju ändå ångest, helst hade jag velat vara hemmafru & mysa med henne jämt. 💕
Men det går ju inte tyvärr.

Nu hade jag tänkt hitta nå smarigt recept på lasagne som jag tänkte kunde bli dagens middag. 😊

Ha en underbar onsdag. 💜


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0