Morgon

Morgon blev det halv 8 idag då jag vaknade av att tösen låg och pressade för fullt så var bara upp & byta blöja sen tänkte jag att vi skulle somna om men då är ju Marcus så dum och har igång larm helvetet på telefon, Smart som han är nyvaken trycker han på fel jävla knapp hela tiden så tösen ville ju sjävklart inte somna om, var bara att stiga upp med Marcus somnade om...
Hade lust att kasta hans telefon långt åt fan för att slippa höra Eddie Meduza om och om igen...,😡

Men då har vi en lång lördag att se framemot. 😃

Marcus lyckades övertala mig att se en skräckis igår, Annabel vilket gör att jag aldrig kommer köpa en docka åt tösen, fy så obehaglig film nog för att jag hade händerna för ansiktet ett antal gånger.
Blev även att beställa nytt golv & tapeter till hallen så förhoppngsvis kanske vi får de till nästa vecka så kanske vi kan bocka av hallen. Kanske men bara kanske lyckas vi fixa klart trappen i samma veva. 😜

Nae jag hade tänkt klä mig för en att he mig ut på en promenad i det fina vädret så tösen får sova en stund då hon börjar bli trött. Får nog bli 2 sovstunder idag då hon vaknat så tidigt. 
Sen får vi se vad som hittas på då Marcus vaknar, kanske en skotertur eller något annat trevligt. 
Tror fan jag ska plocka fram grillen så hjärtat får grilla ikväll., Har varit otroligt sugen på grillat ett tag nu så bara passa på då det inte är så kallt ute. 😊

Hade fint. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0