Måndag

Återigen måndag men måndagar är ju inte precis så jobbiga då man är hemma med go gumman. ☺️
Är extra skönt att ligga kvar i sängen på morgonen då marcus stiger upp. 
Men på ett sätt längtar man ju som till att jobba också fast att va hemma med gumman är ju helt klart det bästa.
Särskilt nu när våren börjar knacka på dörren. 😊

Idag ska vi iväg på församlingshemmet för att träffa lite andra barn & mammor så får se hur lillan kommer tycka att det är. Men hon blir ju så intresserad av andra barn så jag tror hon kommer gilla dessa träffar, Jag ser då framemot de. 
Sen så är det ju en liten bit dit så jag får mig en liten promenad på de. 👍

Igår blev det en latardag, gumman somnade tidigt under dagen & sov ett bra tag så jag låg i soffan och tog igen mig med lite vila. Blev inget vittjåkk bjöd hem mamma & Tor på lunch istället. 😊
Mot eftermiddagen for Marcus iväg och skruvade & vi drog iväg till mamma för att äta lite palt. Blev sjävklart jävligt trött efter de (paltkoma delux) så blev en tidig kväll vilket var en bra ide för idag är vi pigga. Ja gumman är ju oftast jämt pigg på morgonen. 😝

Nu måst jag föröka göra mig klar måst ju hinna ut med vovvarna också innan vi drar oss iväg. 
Skönt att vädret är bra idag också.!

Ha en fin dag.! 💋


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0