Härligt

Lyckades he mig ut på en promenad fast jag blev tvär lat efter man fått i sig nå lunch men så fort vi började traska så blev jag piggare så en promenad på Arvidsjaursjön blev det då. 😊
Blåste lite då jag gick efter vägen men så fort jag klev på skoterspåret avtog de som & på isen värmde solen på riktigt bra. ☀️
Gick faktiskt fint att gå efter skoterspåret på isen med barnvagnen små gubbigt lite här och var men de gillar ju gumman så hon sov mesta delen av biten men vaknade självklart efter då vi började närma oss hemmet så prövade he ut hon i vagnen för en stund sen så hon somnade tack och lov. 😊


Blev ändå typ 1 timmes promenad som kändes som 20 minuter men man går ju som i sin egen lilla värld med musik i öronen. 😊

Nu ska jag hänga de sista av tvätten som ligger i maskinen sen ska jag mysa ner mig i soffan framför lite serier och en kaffekopp. 

Hade 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0