Godmorgon

Både idag och igår har vi stigit upp vid 8 tiden, jag har även kännt mig nog pigg för att faktiskt stiga upp så istället för att förska få tösen att somna om så har vi gjort morgon. 😊
Ganska skönt att kliva upp tidigt någon dag då & då. 

Gjorde ett försök att pyssla igår så blev en av det fulaste spargrisarna som finns på denna jord. 😂 Bara inse att jag inte har någon pysslig sida, blir bara fel fast det ser så enkelt ut. Haha.!!
Men den duger tills nu folk behöver bara  inte se den. Nog om det.!!

Gumman sitter och försöker prata med katten men får som inget vettigt svar från han. 😜 
Jag tog mig just en kaffekopp och ska väl försöka få i mig nå frukost. Sen måste jag förska få upp gubbarna så de får ut och kissa. 😊

Äntligen verkar det bli fint väder idag & fredag på de så inget kan väl förhoppningsvis gå fel denna dag, hoppas på en bra dag helt enkelt. 😄
Sen håller jag tummarna att jag inte behöver må skit denna helgen också för i helgen öppnar vittjåkk så nu borde vi ta oss ut med skotern.!! ✊

Idag blir det ut på samhället en sväng med mammi då hon är ledig så blir lunch och handling som står på schemat för dagen. 😊
Sen måste jag nog fortsätta städa på nedervåningen plus lite uppe, en tvätt ska man väl även hinna med. 

Nae fortsätta avnjuta mitt kaffe och sen ut på en prommis. 

Ha en fin fredag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0