Godmorgon

Gumman slog upp ögonen lite före 8, jag låg och drog mig en stund medan hon bökade på som vanligt. Nu har vi stigit upp och jag väntar på att mitt kaffe ska bli klart så man kommer igång. ☕️

Efter lite frukost blir det ut med vovvarna sen hade vi tänkt ta en sväng på samhället tills mamma haft klart sitt möte då vi hade tänkt fara på jobbmässan det har på gielas idag. Kanske finns det något jobb som faller oss båda i smaken. 😄
Eftersom jag inte tog mig iväg på dollar igår då jag istället däckade i soffan så får jag in där en sväng idag.
Jag måste vänja mig vid att kliva upp tidigt då gumman valt att vakna vid 8 helt enkelt men får vara glad att det inte är tidgare än så förutom då de gånger hon vaknar på nätterna då men man förstod ju som att sovmorgon om dagarna skulle försvinna. 😩

Jag lyckades göra en pannkaka igår då det blev åt helvete sist jag gjorde de, måste ha hittat ett väldigt skumt recept men igår tog jag receptet från Jennysmatblogg så då går de bara inte göra fel. Den blev då sjukt god & otroligt vacker så nu vågar jag göra pannkaka igen. ☺️
Älskar iaf hennes blogg där man hittar allt plus otroligt lätta, många & goda recept. Finns typ allt och de har verkligen räddat min idée torka om vad man ska äta till middag om dagarna. 👍

Hjärtat blev klar med golvet i lillrummet nere igår, är faktiskt jävligt skönt att slippa göra sånt då han vill göra de själv samma sak med tapetsering jag får helt enkelt inte hjälpa. Så jag såg på teve istället då gumman hade somnat för natten. 
Tur man har en händig karl som inte kan slappna av riktigt för då blir det ju något gjort i detta hem. 😊
Har inte ens sett hur det blev då jag gick & la mig innan han vart klar. 
Måste själv få en spark i arslet & måla klart trappen så någon får gärna komma och ge mig den snart... 
Men vi får försöka få ihop någon helg då vi endast jobbar på i huset men det är ju som svårt då det är en fin årstid just nu så om helgerna vill man ju bara vara ute 
Men någon gång blir vi nog klara sen är det tösens rum som står på att göra listan. Men de är ju så mycket roligare än att måla en trapp. 

Nae bara börja ta tag i denna onsdag så man inte somnar.

Hade fint. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0