Goddag

Helgen har allt annat än varit bra jag åkte på magsjuka eller så har jag ätit något olämpligt för än så länge har resten av familjen klarat sig fint..✊ 
Har iaf legat i soffan ungefär hela helgen så har inte fått mycket gjort.. 
Men idag är jag på benen igen och inte känt någon smärta i magen så förhoppngsvis är det över. 

Första mammaträffen är ju idag också men vi hoppar den så jag är helt frisk istället känns dumt att traska dit då man mått skit hela helgen så vi får glatt hålla oss till nästa träff istället. Tur det är 10 träffar så någon borde man ju lyckas ta sig till. ☺️
Dessutom är vi insnöade, jag har inte precis orkat skotta nå i helgen så återigen är det en hel del snö på gården.
Marcus bli andfådd av att titta på snöräven så han har nog inte ens tänkt tanken på att skotta så de blir en av dagens sysslor de & tvätta..

Har då äntligen fått i mig frukost utan att behöva känna att de ska åka upp igen så man får nå energi. Har ju en liten tös att ta hand om också. 
Pimpla i mig en massa proviva igår de brukar alltid gå att få i sig. 

Nae nu ska jag klä gumman för att he mig ut & skotta, ja iaf så man tar sig ut med vagnen. 😊

Hoppas eran helg varit bättre.
Hade 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0