Fredag

I detta hushåll så verkar sovmorgon till 10-11 försvunnit då gumman vaknad vid 8 igår & även nu idag men jag är faktiskt inte allt för trött så det gör inte så mycket. 😜
Men vore ju skönare att sova till 9 åtminstone men gumman får väl bestämma någon gång när vi ska stiga upp.

Fredag idag såå otroligt skönt så förhoppngvis har vi Marcus hemma ikväll & hela helgen då veckan har varit fullt upp me jobb för han, man har inte sett han allt för mycket. 

Vi har då inte något inplanerat idag så vi tar dagen som den kommer. Igår blev det ett besök på BVC för en 6 månaders kontroll hon följer fortfarande sina kurvor som hon ska varken upp eller ner utan hon följer på sträcket. 😊
Snart har man en 8kg tös att springa runt med och på längden växer hon oroligt fort så snart är även strl 68 ett minne blott.. Kommer nog bli en lång tös detta. 😉

Vi tog oss en promenad dit då det var så fint väder ute och jag är så otroligt glad att jag har mina icebug skor då det är is överallt. Jag behöver inte vara orolig att halka även på blankisen, dessa skor är en livsförsökring så man slipper slå ihjäl sig. 👍
Dumt att man inte har skaffat sig såna tidigare.
Hundarna däremot glider runt som nå andra puckar. 

Efter vi varit klar på BVC blev det hem till mamma för att bygga ihop hennes nya bäddsoffa. Varenda gång vi ska skruva ihop något tar det alltid längre tid än vad det ska göra men vi fick då ihop det tillslut, något less men vi kan utan hjälp av nå karlar. Tar bara en jävla tid & massa svordomar. 😜

Har ju även lyckats se klart alla säsonger av Soa som fanns på Netflix så nu får man vänta glatt tills säsong 6 kommer ut, lär ju ta ett tag så har börjart se på Tje vampier diaries som faktisk är otroligt bra serie, trodde inte riktigt de så nu nöter man igenom den serien då hjärtat sover. ☺️

Nu är mitt kaffe klart så man kan starta denna dagen på riktigt. ☕️

Ha en fin fredag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0