Fredag

Dagen har varit riktigt bra än så länge med sol & fredag på de kan inte bli något annat än bra. 😊
Vi tog oss en promenad till samhället med mormorn då tösen skulle sova, hon sover då faktiskt än och gjorde även de under tiden vi sprungit i lite affärer. 😊
Vi hann med en god lunch på clarion också. 
Lyckades hitta ett fint tyg på färgaffären som jag hade tänkt försöka göra något fint med. 


Antingen be mamma sy till det så jag kan täcka "hålet" vi har i köket så man slipper se hundmaten och annat skrot jag her där eller så ska jag he upp det på väggen i vardagsrummet. Så ska pröva mig fram vad som blir finast. 😄
Jag har någon sorts kärlek till björkar har sängkläder och gardiner som är typ i samma stuk som detta tyg. Tycker det är skit fint med träd blir som extra mysigt på något sätt. 😊
Går säkert göra nå fina tavlor om det blir över lite tyg måst bara försöka bestämma mig vad som blir bäst. 😜

Nog om det jag försöker ladda upp mig själv för att orka gå ut och bära in 800kg pellets så ett litet arm pass får man sig ju. Tänkte passa på då gumman sover plus att Marcus brukar bli glad av slippa bära in de efter han slutat så då gör jag de med glädje. 
Sen ska jag ställa mig och göra plankstek till middag, är ju bara fredag en gång i veckan så varför inte bjuda gubben på något gott efter allt jobbande han gjort denna vecka. Fyfan vilket Fruämne jag är. 💍
På tal om fru så ska två av mina fina vänner gifta sig i sommar vilket jag är otroligt glad över. 💕
Blödig som man är såg jag nå bilder av nå bröllop på killens min då han ser sin blivande fru träda fram så en eller flera tårar kom då man tänker på att Emmelie och Linus ska bli man & fru. 😭😜

Nae ut och jobba innan man fastnar med arslet i soffan.

Ha nu en fin fredag. 💋



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0