Fettisdag đŸ©

Dagen börjar lida mot sitt slut sĂ„ Ă€ven jag börjar kĂ€nna den lilla trötthets svedan sĂ„ att sova Ă€r inte lĂ„ngt borta. 

Tösen gjorde morgon runt 8 hon tycker att vi helt enkelt ska vara snĂ€lla med pappan och stiga upp nĂ€r han Ă„ker ivĂ€g pĂ„ jobbet... Jag ville ju helst sova en stund till men fick glatt dra mig en liten nstund sen var det bara att kliva upp. Tack och lov för kaffet. 👍
Fast konstigt nog Ă€r jag inte allt för trött men Ă€ndĂ„ trött dĂ„ man varit bortskĂ€md sĂ„ lĂ€nge med lĂ„nga sovstunder, söndagar kan hon vara snĂ€ll sĂ„ jag fĂ„r sova till typ 10 och det Ă€r helt okej. 😊

Vi har vĂ€l inte gjort allt för mycket idag men en svĂ€ng pĂ„ samhĂ€llet har vi hunnit med. Tittade förbi hos Ida för att fĂ„ lite info om lite nya aloevera produkter plus lite surr pĂ„ de. Efter ett tag hos henne drog jag vidare för att handla lite och sjĂ€vklart följer vi traditionen med brunabönor och flĂ€sk till middag sen sjĂ€vklart en semla till efterrĂ€tt. 😜
De Àr ju faktiskt fettisdag.!

Gumman sov under hela tiden och lycksdes sova 4 timmar sÄ mycket bÀttre Àn igÄr dÄ hon son sammanlagt typ 1 timme sÄ hon var en riktigt trött tjej hela gÄrdagen men vÀgrade somna gjorde hon. Men dÄ somnade hon lite tidigare för kvÀllen.

Lycksdes dra ivÀg en bestÀllning pÄ hm idag ocksÄ sjÀvklart enbart lite vÀlbehövliga klÀder till Elisabeth nu nÀr det börjar nÀrma oss lite mildare tider.
Hm har fĂ„tt in sĂ„ mycket till barnrum sĂ„ nu vill jag typ börja med lilla gummans rum dĂ„ man fĂ„r sĂ„ mĂ„nga idĂ©er i skallen nĂ€r man ser sĂ„ mycke fint. 

Nae nu mÄste jag sluta skriva dÄ jag hÄller pÄ att somna.

God natt.! 😘



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0