En av de bättre

Helgen har verkligen varit toppen, en av det bättre helt enkelt. 😊
Filmen var faktiskt helt okej men jag måste nog ta tag i att läsa böckerna så man får sig lite mer förståelse. Jag och Annica for ju dit i tid för att få sig en bra plats men faktiskt så var det inte mycke folk alls så slippa trängas & plats fick vi då. 😊 Sällskapet var då helt klart bäst, har verkligen en av det finaste vännen man kan ha. ❤️

Gumman hade då varit snäll med pappan, hon vaknade just då jag kom hem så gav hon lite mat sen gick vi & la oss. 

Igår blev det en till dag med lite skoteråkning fast här hemma. Blev en sväng upp till vittjåkk och lite skogsäventyr som slutade på klubben, sjävklart då Marcus får bestämma. 😜Tur det är hårt även i skogen så vi tog oss fram galant. 
När vi kom hem skickade jag ut gumman i vagnen så hon fick sova sen la vi oss i soffan och va lata ett tag. Hann även somna en liten stund. Mot kvällen blev det lite korvgrillning ute på klubben som ett litet avslut på denna helge. Mysigt att sitta ute på kvällen med en stjärnklar himmel. ☺️

Idag är det måndag igen och vi ska iväg på "lilla pyre" på församlingshemmet blir tryck på kläder denna gången, kanske lyckas man göra nå fint till lilla gumman kommer då bli spännande att se resultatet då jag som sagt inte är pysslig av mig. 
Vädret är även super fint så passar bra med en promenad dit.
Ganska skönt att inte ha någon bil så man måste gå annars är man väl för bekväm och tar bilen jämt. 😉

Gumman gjorde morgon vid 8 idag så jag har hunnit ta mig en dusch medan hon sprungit runt i gåstolen nu ska jag bara dricka upp mitt kaffe och he mig ut med vovvarna innan vi drar iväg. 😊

Ha en fin dag. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0