Alla ❤️-Dag

Vi har spenderat dagen i Brännberg, en dag fylld med skoteråkning och mys framför elden med ett toppen sällskap.
Vi drog till storträsk där Rubens föräldrar har stugan där satt vi och hade det bra större delen av denna dag, skönt var det att man även kunde gå in och värma sig en snärt i stugan medan karlarna var iväg och lekte av sig med skotrarna.
Inte lätt att måsta dra pulka efter sig då de helst vill ut & leka men skönt att äntligen få följa med ut och åka skoter då vädret är som de varit idag. 😊

Hjärtat har ju även fixat ett renskinn så blir lite extra mysigt inne i pulkan. Så skönt att skotersäsongen knappt börjat för det är så otroligt mysigt att sitta i pulkan och mysa med gumman. Vi trivs riktigt bra bakom pappan. 


Fast Elisabeth fick de nog bäst som är nerbäddad i åkpåsen på våra turer. 😊

Annars har vi inte gjort så mycket mer speciellt på denna kärleksfulla dag, inget hippon pippon här inte jag är nöjd av att få tillbringa dagen med de jag tycker om mest. ☺️
Så ikväll ska pappan få ha gumman medan jag och Annica ska iväg på snusk bio då Mrs Grey går idag så får se om det blir dimmigt inne biosalen. 😜
Har inte lyckats läsa böckerna ens bara en liten snutt så får se vad man tycker om denna film. 
Men jag och Annica får då njuta av en liten barn fri stund plus att det var evigheter sen vi träffades så ska bli jävligt trevligt att se bio med världens bästa vän. 💕

Nu väntar jag bara på att Marcus ska skotta klart på klubben så man får i sig nå mat. 

Hoppas eran dag varit trevlig, för det har då verkligen min dag varit.

Hade 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0