7 månader

Lilla gumman blir 7 månader idag och igår började hon masa lite smått så prövade lägga ner henne på golvet för en stund sen och då gick det lite fortare fram så snart är hon i full gång att ta sig framåt. 😊
De hära slappna av tiderna börjar nog vara förbi snart då hon även börjat sätta sig upp lite här & var speciellt i hennes säng så den är nog bara sänka ner så tösen inte ramlar ner. 
7 månader har vi haft våran älskade unge och man blir ju inget annat än jävligt stolt då man ser hennes utveckling de går nog inte säga för många gånger. Nu när det händer så mycket som att hon fått längre armar och river ner typ allt i hennes väg då hon är i gåstolen så man lär ju ha hjärtat i halsgropen ett antal gånger.. 😁

Idag fyller ju även en av de goaste ungarna år, lilla underbara Freddy blir 1år!!!, helt sjukt att för 1år sen föll man i glädje tårar när 2 av det finaste vännerna fick sitt efterlängtade barn. 💕
Stort grattis på din dag Freddy. 🎂🎈

Annars idag är det ju fredag och jag hade tänkt stor städa huset eftersom vädret ändå är grått & trist så när gumman somnat så ska jag sätta igång med de så har man fint till helgen. 😊
Förhoppningsvis så finns den energin jag har nu kvar tills dess.
Sen ikväll blir det fredagsmys med tösen då pappan i huset ska bygga & basta på klubben. 
Imorgon kommer dock pappan få ha tösen själv hela dagen då jag och mamma åker iväg till Luleå för shopping och hockey. 😃 
Mamma hade vunnit någon tävling på jobbet så hon vann 2 biljetter till hockeyn plus middag före de & då tyckte jag vi kunde ta en heldag med shopping också. 😊
Första gången Marcus kommer ha henne en heldag helt själv & jag kommer njuta varenda gång han ska byta bajsblöjorna då han är sjukt kräsen & spyr för minsta lilla så nu är det bara han försöker lära sig att ta hand om de också. 😜
De kommer nog ha en mysig lördag tillsammans och det är bara nyttigt att hon får vara utan mig några timmar också fast jag lär ju sakna henne väldigt mycket för när vi kommer hem igen lär hon ju sova.  

Nu måste jag då klä mig & tösen så vi kommer ut med vovvarna. 😊

Ha en fin fredag.! 







Kommentarer
Postat av: Matilda

Men gulle du! Återigen sitter jag och grinar när du skriver sånt där ;) Freddy tackar och bockar och skickar en puss till tjejen sin på 7 månadersdagen ;)

2015-02-27 @ 20:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0