24 Februari

Helgen har varit toppen med en liten skotertur, årets första grillning med Frans, Matilda & Freddy och en latarsöndag med en massa mys såna helger älskar jag. ☺️

Ny vecka med massor av roligheter att se framemot.☺️
Igår var vi på mammaträff i några timmar och som vanligt var de väldigt trevligt. Hann att trycka lite mönster på en ny body så nu har 2 tråkiga kläder fått sig ett lyft. 😃
Mitt paket från hm kom även igår som vi självklart hämtade ut så nu har hon fått lite nytt i garderoben. 😊
Kan inte hålla mig från att köpa saker till henne de går bara inte, särskilt då det kommit in så mycket fint så blir de ännu svårare men det jag beställde nu behövde hon då, typ. 😜


Hon är ju bara så underbar söt så hon måste ju få bli bortskämd. 💕

Kommit lite snö inatt så idag måste man ju skotta, kan ju inte påstå att de är något jag längtat efter men var ju ett tag sen sist så känns inte lika jobbigt. 😄
Sen blir det en tvättar dag idag så man får bort tvättbergen. 

Gubben tog en paus från allt skruvande så han var faktiskt hemma igår kväll & rastlös som han är fick han upp nå hyller i vardagsrummet, möblerade om nere i sovrummet & började lägga golvet vi hade i hallen i det lilla rummet vi har nere där det passar mycket bättre är en väldigt ful golvmatta där nu. Vårat hem börjar bli mer i våran stil nu.
Idag kanske vårat golv till hallen kommer så vi kan börja med de projektet snart. 😀

Nu ska jag klä tösen och he mig ut med vovvarna sen ta tag i skottningen så kanske man får lite energi att traska iväg på dollar en sväng. 😊

Ha en fin tisdag.! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0