Söt döden!

Hej och hå känns faktiskt jävligt skönt att man kommit igång lite med den nya rutinen med jobb och dagis. Dagarna fylls med jobb och på kvällarna blir det en massa mys med gumman som man längtat efter hela dagen. 😊 
I veckan har det varit lite blandat med kvälls jobb och jobb om dagarna ikväll blir det återigen ett kvälls pass. Såg framemot att ta helg efter de men blir jobb även imorgon fast då inte hela dagen får helg runt 2 imorgon istället men vad gör de då man bara drar in mer pengar. 😊 

Igår kom äntligen alla julklappar men smart som jag är har jag glömt bort vad som ska till vem då det låg en drös med saker i kartongen. Men får väl försöka luska ut de sen. 😜 
Blir väl även ett försökt att slå in allt så det ser något skapligt ut. Är så sjukt dålig på att slå in paket. 
Än är vi inte riktigt klar med dessa julklappar heller  vi har några kvar till gumman men det blir att fixa de nästa vecka då vi åker till stan en sväng. 

Gubbens julklapp kom också i veckan och han blev nog smått chockad och väldigt glad av sin julklapp då jag helt enkelt blev tvungen att ge han innan jul eftersom han mest troligt hade köpt sig ett eget PS4 innan jul eftersom han bara impuls klickar hem saker. 
Fortfarande är han en liten nörd men vad gör de då har han något att göra de dagar jag jobbar kväll och gumman somnat. 
Nu hoppas ju jag på en jävligt fin julklapp tillbaka.  😉

Igår då jag kom hem hade gumman fått med sig pepparkakor som de bakat på dagis plus så fick vi med en bild på henne där hon satt med en mössa,förkläde och såg ut som en liten mini bagerska där hon satt och jag dog ju sött döden, guuu så stolt man blir då hon har med sig saker som hon gjort själv. Kortet sitter på kylskåpet och gör en överlycklig varje gång man ser det. 
Jag älskar dagis, hon får göra så mycket roligt medan jag och Marcus jobbar. 😊 

Tar tag i lite städning idag men det är typ kaos är hemma gummans saker är överallt i detta hus så att få någon sorts ordning i kaoset känns typ omöjligt. Ska dra fram dammsugaren en sväng sen ska jag och mamma ut för lite lunch. 

Nae bara börja så det blir gjort någon gång. 😊 

Ha en fin fredag! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0