Godmorgon

Nu är det inte länge kvar till jul och snart börjar julruschen på jobbet vilket inte är riktigt lika kul förutom att dagarna går fortare. 😊 

En helg har vi hunnit avverka dessutom, medan jag var och jobbade i lördags så åkte gubben och gumman till missen och spenderade dagen där. Även kusinerna var där så hon fick leka på lite. 
 Då jag slutade var det bara katten som mötte mig vid dörren så vi gick upp och la oss i soffan tills resten av familjen kom hem igen. 😊 
Vi blev även bjuden på lite julmat hos mamma så vi spenderade större delen av kvällen hos henne med god mat och trevligt sällskap.
Gumman slocknade så fort jag la ner henne i sängen efter en dag med bus.

Söndagen gjorde vi inte så mycket, bara va hemma och tog det lugnt. Blev ju så kallt ute så kändes skönt att bara va inne den dagen. 
Igår var det jobb och dagis men även gummans första Lucia. Jätte mysigt att komma dit och sjunga lite julsånger och fika efter det. 😊 

Idag är hela familjen ledig däremot då vi ska iväg till stan då Marcus äntligen ska kolla upp hans mage plus att vi ska köpa lite julklappar på de med. 😊 
Mamma ska också med och vara barnvakt medan vi är på sjukan. 
Ska bli skönt att åka bort lite och innan allt julhetts drar igång på riktigt.

Nu måst jag göra mig klar och ge gumman nå frukost om hon nu inte somnat om. 

Ha en fin dag.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0