Fredag

Elisabeth är på dagis och jag försöker hitta nå energi till att städa och bädda rent i sängen men jag är allt för trött för att ens veta vart jag ska börja. 😊 
Är ju som bra man passar på att göra de då gumman är borta för då hon kommer hem ska hon sova så dumt att stöka omkring en massa då. 

Jag jobbar kväll denna vecka så jag har en jobbarhelg att se framemot så ikväll då jag slutar blir det väl direkt isäng då jag måst upp vi halv 6 imorgon för att öppna Konsum. 
Men då har jag ju samtidigt lite helg eftersom jag slutar kl 3 så lite lördagmys med familjen hinner man nog med. 😊 
Söndag blir det dock en heldag på jobbet. 

Förra helgen var det julbord med jobbet på Lappis, blev en trevlig kväll dock var man ju så trött så blev inte allt för lång utekväll. 
Sen var det ju första advent söndagen så vi for ut en sväng på skyltsöndagen. Mormorn köpte gumman lite paket från tomten som hon blev nöjd av att få öppna. 😊 
På tal om paket så drog jag iväg en ganska stor beställning på nå julklappar till alla barnen så förhoppningsvis får man de snart så man kan börja slå in. Tror faktiskt vi lyckats hitta något till alla ska bara fixa nå mer till gumman. 
Har även iår köpt en julklapp till Marcus då jag faktiskt känner att man har råd nu när man jobbat och får mer än mammapeng. Förhoppningsvis blir han glad och mest troligt överraskad.! 😉

Nae bara ta tag i städningen så man kan slappa sen i eftermiddag innan jobbet. 

Ha en fin dag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0