Trött

Idag är jag jävligt trött, gumman behagade att vakna halv 7 men klockan 8 var det bara att stiga upp då var hon less att klättra fram och tillbaka över jag och Marcus. 
Ska sova då vi kommit in från morgon promenaden med vovvarna annars lär jag inte vara människa idag. 😊 
Förhoppningsvis somnar hon under den promenaden så man kan vila.

Gårdagen var riktigt fin, var så härligt att vara ute på holmen och bara vara. 😄
Solen tittade fram lite då och då men var ändå varmt så frysa gjorde man då inte. 
Då jag kom hem var både hjärtat och vovvarna borta mötte en mjauande katt som blev glad att se en men inga hundar då Marcus drog med de till BB. 😊 
Var ovanligt tyst hemma då även gumman somnade i bilen påvägen hem.

Marcus kom hem ganska sent så blev inge grillat men vi lyckades snöra ihop en annan god middag. Sen gjorde jag ett tappert försök att hålla mig vaken till en film på 3 timmar men lyckades somna i slutet. Att se en film om kvällarna är inte det lättaste då jag oftast somnar. 😝
Skyller på att filmen var så seg.! 

Annars idag blir det nog en sväng till BB och missen. Marcus skulle hjälpa frans idag också så då passar vi på att följa med så ungarna får busa och jag får surra med Matilda. 😉

Sen är det ju ett måste att se hockeyn ikväll då det är så äckligt spännande, de tidigare matcherna har hjärtat gått på högvarv så lär väl göra det ikväll också. 

Nu är det bara hälla i sig resten av kaffet och sen ut på en promenad i blåsten. 😊 

Ha en fin dag.!
?😪😊😊😊😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0