Torsdag

Piteå och en visdomstand mindre är avklarat för denna gången. 
Så äckligt nervös jag var innan borde jag inte alls ha varit gick ju hur fint som helst. Mardrömmen med en massa slangar i käften slutade med en liten sugslang som sög upp blodet. 😝 haha!!
Det enda som gjorde typ ont var bedövningen och sen var det bara obehagligt då hon slet ut tanden som förövrigt gick på 3min. 😊 
Nu vill jag faktiskt bara bedövningen ska släppa så man dricka och prata normalt. 
Fick även utskriven smärtstillande så jag klarar mig ett tag framöver så om det gör allt för ont så har jag då. Håller tummarna på att de inte kommer göra så ont.

Lite shopping hann vi ju också med men blev inte alls nå mycket. Råkade köpa lite kläder till gumman men då var det halva rea priset på rean så blev inte alls dyrt. De enda jag köpte till mig själv var underkläder så denna resa kom vi billigt undan. 😊 

Gumman hade då varit snäll med Marcus hela idag. han hade till och med använt nässugen på henne utan problem, han kanske börjar släppa sin extrema spyr för allt kräsenhet nu. 😉
Man kan ju då hoppas. 

Resten av kvällen ska jag slappa och mysa med lilla gumman. 

Hade fint. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0